måndag 14 september 2009

Lunes



Idag är jag inte kär i någonting.



Hade svår, svår lektion imorse . Alla ville vara i min grupp då dom trodde engelska var mitt första språk. De blev grymt besvikna eftersom det framgick ganska snart att jag inte kunde någonting. Beta,kurvor,pxb y1 Ix nedsänkt i krumelur equals? well, ett aptråkigt potpurri av streck. När vi ska ut från lektionssalen (utan ac) upptäcker jag att ja tappat mina sista 20euro . Någon råkar dra loss dörrhandtaget och vi är inlåsta. 30 min senare, slut på festis, och nästan nästan att jag vill gråta .
Helgen var riktigt nice btw. Äppelkäck till en början (Yaels peruanska roomie fyllde år. av mig fick han ett kort, av några dounuts med ljus) Jag och annat gäng gick direkt från clubbing via crossiantfrukost på bro till la latina och el rastro-marknaden klockan 10.30. Jag köpte jättefina glasses för 1 euro som jag senare upptäckte var med styrka. Attans. Sen poolhäng, glass och på kvällen ringde R.Kelly men ja sa nej med godtagbar ursäkt (medvetslös)





















Snart ska jag tillbaka till uni för att ha ekonomisk historia (suck) och ikväll ska jag antingen träffa R.Kelly eller Issas vän eller båda. Har luskat reda på att jag kan gå på fri kroki hela hösten också! Är rädd att om jag inte får lite kontrast till den redan oerhört deprimerande mikron kommer jag utveckla närsynthet och flyende haka samt intresse för att stapla saker.

hejhej

1 kommentar:

  1. sueco es raro!!! yayaya, me divertí mucho anoche=) ¿siga con nosotros este fin de semana!??

    SvaraRadera