fredag 25 september 2009

How many tequilas in the place? How many beers are in the case?



Boyz there - Alltså!

Satt hemma igår, läste djungeltrummanbloggarna och uttråkade mig. Mina pals hade issues; otrohetsproblematik, plugg och annat ovärt. (Otrohetsgrejen är rätt festlig faktiskt, hon har legat med kille med gele i luggen, vita prasselbyxor och a-s-f-u-l-a skor. Har väl hetsat henne rätt rejält ja. anyway)


Vi går alltid ut på torsdagar så trots bakelibak från onsdagskarateparty och att dan ur skolperspektiv varit extrem fail var jag supertaggad. Fick till slut med mig folk ut men kön till klubben var helt sinnessjuk så jag hittade på att jag stod på listan och det gick dom på men då kom ju självklart inte dom andra in (blir sura på mig) Slutar med hemgång kl 8. Vaknar med skorna på (smart som man är så tänkte jag att det skulle spara in tid för mig på morgonen så jag kan susa iväg till 9.30-lektionen fortare. jojo) och på promenad efter att vi hängt i parken all day blir jag så ofrivilligt intervjuad av spansk teve. Förstod ingenting (kugghjulen rullade mkt sakta för att sedan stanna helt) och sa av nån anledning att jag var från Schweiz. Sen går jag femton meter och blir där fotograferad av något magazin. Absolut magnifikt- såg ut som sinnesbilden av walk-of-shame. Smink lite överallt. hår=fågelbo. ofokuserad blick. Succe!


Ikväll var planen att åka på sista stadsfestivalen i moralzarzal men snackade med söta Andrés precis och han torsdagsfestade fortfarande. Blir istället något icke-alkohol-relaterat med sthlm och imorn bbq + all in på festivalen till söndag. wohooo!



Snart kommer donnan ovan hit! Då är jag 100% i kropp o själ. Saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar