söndag 27 september 2009

cuz I like to be gone most of the time and you like to be home most of the time. If I stay in one place I lose my mind I'm a pretty impossible lady to

be with

Konstigaste argumentationen inatt. Var plötsligt övertygad om att a var gay och att jag var något slags experiment som alla iakttog. Kände mig grundlurad. Satte mig på en sten och funderade på vad fan jag skulle göra nu. fem mil till mitt hus. Han fattade ingenting. Que pasa? Skrattade i ca 3 år när jag sa var jag tjurade över. Sen berätta för resten. Alla dör av skratt. Ja-ha. Fast lite rätt hade jag för här betraktas gay/bi/hetro som rätt förlegat....madrid är en enda gråzon. Förvirrande ibland livet här.

Fiestan var i vilket fall helt fantastisk. Hann inte ens slänga ur väskan förrän jag hade en caña i handen. Och sista drack jag med hans föräldrar fem min innan bussen gick tillbaks för ett par timmar sen. Lite full fortfarande känns det som. BBQn var soft mkt nice folk dansdansdans på gatorna och mat och öl och mat och öl, ett litet lammspett kanske? vill du inte ha en mahou!? (kl10.30) jomen härskaduse, med citron. bra för halsen.
E-e-e-ller?

Min hals protesterade å de vildaste när vi begav oss ut efter bbqn.... vilket resluterade i nice outfit. Hans munktröja tight knuten runt skallen och mammans snabba-silver-pjucks. Trendigt!

Nu ska jag underhålla mig med att göra lite läxor. Med betoning på lite, kropp och knopp behöver återhämtning det känner ju jag det.


Hejhej!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar