torsdag 8 oktober 2009

TISDAGSNÖJET



Övertygad om att jag visste var la riviera låg. Fem min efter konserten ska börja får vi kasta oss in i en taxi och missar 20 första minuterna.
Igårkväll slutade i katastrof. ägg-katastrof. Återigen dessa goda idéer..

Lilla lilla efter-skolan-ölen förvandlades på mitt initiativ till chupitobar där vi i kompakt dimma provar oss igenom a-l-l-a shotkannor på menyn. Tänkte efter ca hälften vara lite bussig och dela med mig av stylingtips till svennebanandude i klassen (Vetdu om jag var du så skulle jag nog strunta i frisyrgelen) - han häpen sen lack. Tar taxi hem 05nånting och har maxad otur. hamnar istället för på min gata (calle doce de octubre bredvid la hospital) PÅ hospitalet doce de octubre. Va e oddsen på att det finns ett sånt ställe liksom! ca två evigheter från centrum och min plånbok hatar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar