tisdag 27 oktober 2009

ånej II

På bellas artes ikväll sötaste:
bob-dylan-tshirt-lockigahåret-jeansväst-keds
modellen supersmal supersvår att måla, sååå målar av honom istället. Vad händer efter ca 20min? han kommer fram och frågar om han får kolla på mina dibujos


Alltså!

förmodligen märkte han att ja kolla åt lite fel håll och så var jag tvungen o verka tafatt/blyg (ofta jag kunde visat den liksom. hej psyko) o säga att ne! - de får du inte




Verka tafatt förresten! vårt lilla samtal va nog de mest efterblivna ja haft på flera dagar. (kom dessutom på efteråt att ja sagt att ja var gift (casada) istället för trött (cansada)

men åååååååh!





3 kommentarer:

  1. deeevalagöttdå! vill ha vad man inte kan få. gift kvinna (efterbliven ja, men dock tagen) kanske ökar ha-begäret hos bob.

    aHÖEK

    SvaraRadera
  2. hahahhahhahahahahha fan va smidigt

    SvaraRadera
  3. eller hur :) ska ha på mig vigselringen imorn. då kommer han bergis hoppa på mig

    SvaraRadera