lördag 24 oktober 2009

ånej



Hallåhallå

Elsa e här.Madrid + oss två = strålande kombo. Igår försvann jag så hon fick ta taxi själv. konversationen med the driver verkade vara briljant. si.. sisi, bailando. jajemen. Hamnade på samma jäkla sjukhus på andra sidan landet som jag för nån vecka sen. Sen utelåst, 05.30(fast fick iallafall fina adresslappen till nästa gång, haha gillar att han skrev MADRID med stora bokstäver) O vad gjorde jag? Doppade kameran i vätska + micrade den. BRAA Hanna. Sen gick jag vilse


Ånej. Annars går de som de brukar, E- asnöjd efter onsdagsclubbing. hade minsann minglat me favelas-gangsta. Jag tänkte mig fängelsetatoos. Reflekterade inte alls över att det e lite fel crowd för klubben...mkt riktigt visade sig pedro inte vara så jättegangsta. Villa på strand i rio. hon kunde inte dölja besvikelsen.


Ikväll har vi myst runt på reina sofia. mkt nice. sen åt vi halvt kilo bläckfiskringar. Imorgon blire spansk fiesta i lgh på 17e våningen me mina classmates. Alla är runt 18 och bruden ..nora nånting, har bjudit ca 300 pers. Känns lite good-old-crasha-husfest på gymnasiet. Plane 2 är att lirka oss in på grymma klubben som pressfotografer. kommer antagligen gå strålande.




Ciuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar