torsdag 1 oktober 2009

body in a box

First october blev väl inte sådeeer bra som jag hade tänkt mig. Nä.

Prioriteringar, prioriteringar.. ständigt dessa prövningar. Ska man gömma sig i underbara känslan i bellas artes ateljéer eller ska man skynda sig tillbaka till fuhrern? Ska man måla med flytande tusch i sängen med vita lakanen? ska man snooza lite till. Och ska man respondera på dryg men snygg manlig invit? Svaret på allt är NEJ. Nej. Nej. men jo. Jooo-o-då.



Tack vare alla dessa goda beslut kommer morgondagen innebära total ångest. Jag ska till sjukhuset också. Havreflarn har blivit förgiftad, (och rånad) Och Paul en vän från holland blev hemlös trots betald hyra och kontrakt. Antar att jag är better of än dem iallafall. Knappt men dock. Har producerat ett brev till A ikväll. Hans despertidafiesta är på lördag. Sen åker han iväg.. 2 år på resande fot. Eftersom det är dagen av goda idéer kan jag lika gärna meddela att ja hakar. Om jag skulle slippa undan att våldgästa fuhrerns näste imorn så skulle det beslutet vara lätt taget.



På måndag blir det litemer av gör om, gör rätt. Mitt eviga mantra, verkar det som.

.




Exam imorn förresten. Yea. Och ikväll blev jag räddad av juice och konspirerande. Jag lever genom omtanken från andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar