söndag 23 augusti 2009

MADRID



Iiih!

..snart åker jag!!! Har ingen aning om hur jag kommer spendera min tid närmsta veckorna. På tisdag ska jag slagga hos Maria, Andrés eller Carlos eller om de skiter sig, på något slags hostel.

Har inte träffat någon av dem. Hoppas dom inte har ryggsäck med vattenflaskefack eller smootha sandaletter med rejäl sula. Fast egentligen skiter jag i det. Så länge jag kan parkera mig på soffa och inte i dorms som jag (med min vanliga tur säkerligen isåfall får dela med finskt fotbollslag eller anonyma-alkoholister-crew) e jag glad. Och dricka några cervezas. Balla folket och jag hittar nog varandra till slut (om dom överser med min töntiga invandrar-spanska förstås. högst tveksamt:)

hihi javifårväl se. Har fått massa klämkäcka erasmus-mail som samtliga inleds med "HEY HEY PARTYPEOPLE" och är skrivna av belgare med tandställning och fiskarmössa. ... bådar ju gott inför framtiden... Åhnej!

Jaja skriver mer från MADRID!


Hejpåre !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar