torsdag 19 november 2009

Värt?

M&M har gjort en deal med elva andra gringos att inte raka sig på två månader. M till vänster bailade ur och kör numera på mario-kart-mustasch-style. Inget syfte men han tycker det är piffigt. M till höger är fortfarande kvar och kämpar om dom värdefulla 10euros som ligger i potten.

Tycker synd om ett par dudes som inte har riktigt samma skäggväxtpotential och endast har vidrigt pubeshår efter sex veckor. haha usch

Vann för övrigt fem euro och en öl på pokertornyn! har ja sagt redan kanske?Och imorn ska vi spela "muos" spanskt pokerliknande spel med de förvirrande grönsakskorten istället för numbers. kommer loosa fett troligtvis



PS eftersom jag gjorde misstaget att berätta att min familj inte hade teve när ja var mindre (alla tittade skeptiskt på mig inkl läraren) och på ngt sätt var tvungen att återfå/få min värdighet droppade jag att ja var kick-ass-grym på allehanda sällskapsspel (gav konstigt nog inga jätte-ekon) meeen resulterar i hets så fort spel (senast schack) kommer på tal. Droppade vid ngt tillfälle även att jag spelat fotboll i sex år (men undslapp att avslöja att jag var absolut sämst och mest sprang fram-och-tillbaka längs sidolinjen där jag inte gjorde så mkt skada) och nu måste ja kanske vara med på ett hörn i interna universitetsligan.
NÄR ska ja lära mig att chilla på meriterna! ?

hellvedee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar