onsdag 25 november 2009

helg och sammantaget ganska fantastiskt

har knappt hunnit somna innan telefonen ringer på lördagmorgon. E i luren, extatisk! Hannahannahanna ja har världens bästa nyårsplan!

mmfh...

...vi kör svarttaxi o tjänar storkovan!

...........................

... ... haha...jag har inte körkort! ?

Inga problem, du ska vara DJ.

.....dj? haha då får vi ju inte plats med något folk

Partytaxi!! det är perfekt!

Gå o lägg dig! ja kör inte svarttaxi på nyår? (i.e åker med i svarttaxi på nyår)

Efter wake-up-callet begav jag mig till parken. Där bjöds det på vin. Blondie korkade upp och beklagade sig över att de var syrat. jag hmmade och mindes vinprovningen då jag 16 bast glatt konstaterade att min favorit var vitt vin med sprite i varpå boss rodnar i kapp med rioja 67.

Tror säkert syrakommentaren var wikipediakunskap och vinet var 1euro. varför gör killar alltid så! sluta försök impa? efter pretentiös kommentar om hur smakerna bör blandas blabla började jag asgarva.. förbi går nämligen lurvboll till hund med paralyserade bakben och hjul fastsurrade på sidorna. hehehe. husse var nästan död av ålder + blind. Dog av skratt åt det och blondies förnärmning.




Efter krokin igår blev jag sentimental och författade små texter till de jag kommer sakna mest härifrån.

Först ska vi till Marrakesh dock! Ska köpa en flygande matta och ljuslyktor och hasch till mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar