tisdag 3 november 2009

all good in the hood

Sjukt nöjd med dagen! Resultaten från vår första exam kom idag och baam baby - nailed it! Min vän blev lack hon hade studerat aningen mer än mig men jantelagåthelvete...gottar mig åt detta. Sen hittade jag en ny funktion, att räkna besökarna på bloggen (okej lite blondinbella-gay men ändå intressant) och baam! 350 besök på två dagar. Läskigt visserligen, vem läser mina tankar? känner inte ens så många personer. Eller så är de mamma som går in 175 grr/dag. kan va så också.

hihi på tågtur förra veckan började cheguevaralookalike prata med mig och gav mig visitkort till hans syster (som är konstnär) ...vi konstintresserade bör förenas... etc... och visst, kunde inte hålla med mer. Men, så gick jag in på bloggen. Madre mía va fula saker. Är säkert sjukt illojal nu men ärligt, om det är det här konstnärer menar när de hävdar att kommersiella projekt är att sälja sin själ så är jag beredd att hålla med:






En lövbrosch någon?
Positivt är att hon även jobbar på thyssen så nu kan vi gå på exhibitions gratis whenever.
Just det, broschbruden hade samma räkna-besökare-grej och hon hade 1500.
Krig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar