tisdag 8 december 2009

Misär

Nu har ja kommit på vad de värsta man kan göra, alla kategorier är: Gå in på blondinbellas blogg med bakisångest. He-rre-gud. Det är som, som, äh finns inga jämförelser i närheten ens så skitsamma. Och med huvud av sten+tusensakerattgörasommanintevillgöra. det gör ont i hjärtat och apelsinjuice hjälper inte det minsta.

"God morgon! Låg i sängen nyss och tänkte att det bästa med att vara egenföretagare är att man kan gå upp när man vill, sedan sträckte jag på mig, hoppade in i duschen, satte på Miley Cyrus och kokade kanel och blåbärsgröt till frukost"

plus två tummar upp och storstadsponken i bakgrunden.
hemskt.

2 kommentarer:

  1. Vad gör du när du känner att du stressar sönder dig?

    Om jag vet att jag har mer att göra innan “jag kan andas ut” så ler jag för mig själv och tänker vad lyckligt lottad jag är som får göra allt roligt!
    atjena

    SvaraRadera