söndag 24 januari 2010

SISTA SISTA SISTA

buhu. imorn e de klappat o klart. inget madrid mer. dricker lambrusco med flickorna, sentimental såklart. varför e man så blödig.. men det har varit så fint och bra allting. När ja romantiser till överdrift får man sig en vänlig knäpp på näsan o ett shut up what the hell are u talking about.. men jag gillar att tänka mig att allt är en film.. och liksom se sig själv utifrån. Här går vi genom parken, ljuset mysko typ trollskog. puerta del sol är fantastiskt vid skymning, byggnaderna smälter ihop med himlen. (nu knäpper dom mig på näsan igen)

Strax ska vi ut en sista gång. Imorn blire till att smöra för KLM för mina extra kilon (gick uselt förra gången, va tvungen o lämna kvar grejer på flygplatsen. big fail) men ja känner att ja har turen me mig nu. 2010 är ett fint år. På torsdag ska jag på intervju för drömjobb där alla verkar vara av typen som uppskattar himmelshus. Har kirrat grymma referenser från universitetet och hängt med folk som inspirerar, som gör saker (typ princeton, al gore) istället för o babbla om vad dom ska/skulle kunna göra.
Nu ska vi svira om. Ses i sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar